15 березня 2024 року відбувся Всеукраїнський конкурс студентських проєктів «Маркетингова стратегія виходу логістичної компанії на міжнародний ринок», від компанії FTP
Кафедрою логістики було представлено дві команди під керівництвом д.т.н., професором Марчуком Володимиром Єфремовичем та к.е.н., доцентом Давиденко Володимиром Вадимовичем.
В конкурсі приймали участь команди з усіх регіонів України. На першому етапі було заявлено 30 команд з провідних університетів. На фінішному етапі, до захисту проєктів дійшло 13 команд, з яких дві від кафедри логістики.
За результатами конкурсу керівники проєктів та студенти отримали не лише практичний досвід в реалізації практичних проєктів а й сертифікати від організатора конкурсу, провідної української логістичної компанії FTP.
Організатор конкурсу Євтушенко Кирил, за результатами захистів проєктів, висловив щиру подяку кожному з учасників, за активну участь у конкурсі, та за вагомий, креативний внесок у розвиток бізнесу та науки в Україні. Євтушенко Кирилом було визначено, що наукові проекти вражають своєю глибиною та оригінальністю. Проведені в проєктах дослідження є не лише важливим внеском у світ науки, а й свідченням талановитості, наполегливості та віри у майбутнє України, в майбутній відбудові незламної нації.
Окремо, було відзначено конкурсною комісією враженість від різноманітністю підходів та ідей, які були представлені на конкурсі.
Особлива подяка була висловлена науковим керівникам, за їх працю та відданість у підтримці команд при проведені досліджень, особливо в складних умовах, в яких знаходиться українська наукова та студентська спільнота.
Факультет транспорту, менеджменту і логістики, кафедра логістики, незважаючи на скрутність теперішніх умов і надалі планує підтримувати наших студентів, розвивати в них креативність та жагу до знань, задля повноціно-адаптивній реалізації в мінливому середовищі.