Тематика дипломних робіт для студентів ОС «Бакалавр»
- Організація постачання матеріальних ресурсів на підприємстві.
- Планування потреби в матеріальних ресурсах на підприємстві.
- Організація закупівельного процесу підприємства (вибір партії, постачальників, маршрутів, виду транспорту…).
- Управління закупівлями матеріальних ресурсів на підприємстві.
- Оцінка ефективності закупівельної діяльності на підприємстві
- Управління виробничою потужністю підприємства.
- Організація виробничого процесу на підприємстві на засадах логістики.
- Нормування рівня запасів незавершеного виробництва.
- Управління процесом логістичного обслуговування споживачів.
- Організація взаємодії споживачів з компанією в електронному середовищі за допомогою CRM-системи.
- Оцінка якості логістичного обслуговування споживачів.
- Стандартизація процесу логістичного обслуговування клієнтів.
- Система менеджменту якості на підприємстві.
- Планування логістичних робіт і послуг на підприємстві на основі міжнародних стандартів.
- Стандартизація логістичних робіт і послуг на підприємстві.
- Управління якістю логістичних операцій (робіт) на підприємстві.
- Ефективність використання логістичної інфраструктури на підприємстві.
- Планування завантаження логістичної інфраструктури підприємства.
- Маршрутизація /диспетчеризація доставки готової продукції підприємства.
- Планування збутової діяльності підприємства.
- Організація ефективної системи розподілення товарів.
- Оптимізація каналів розподілу продукції.
- Управління поставками готової продукції за умов незалежного попиту.
- Управління поставками готової продукції за умов залежного попиту.
- Управління збутовими запасами в процесі реалізації продукції.
- Управління сезонними запасами матеріально-технічних ресурсів.
- Організація логістичних процесів на основі принципу паралельного інжинірингу.
- Організація логістичних процесів на основі принципу безупинного удосконалення бізнес-процесів.
- Організація логістичних процесів віртуального підприємства.
- Екологізація транспортного процесу підприємства.
- Планування екологоорієнтованого процесу розподілу готової продукції.
- Планування/організація системи збору твердих побутових відходів.
- Організація логістичних процесів підприємства з використанням «зелених» технологій.
- Організація процесу поставок з мінімізацією шкідливого впливу на оточуюче середовище.
- Контролювання процесів повернень нереалізованої продукції промислового підприємства.
- Координація операцій складської обробки логістичного підприємства.
- Нормування та мотивація праці складського персоналу.
- Оптимізація складського обліку та документообігу.
- Оптимізація управління складським господарством.
- Організація складського процесу підприємства (вибір місця розташування, розрахунок площі, вибір техніки, оснащення, форма власності – інсорсинг/аутсорсинг…).
- Організація інформаційно-аналітичного забезпечення ефективності використання запасів.
- Організація процесу поставки тари та упаковки промислового підприємства.
- Підвищення ефективності складської діяльності компанії.
- Управління запасами підприємства (прогнозування, сезонність, вибір СУЗ, страхові запаси, інформаційна підтримка…).
- Управління складським господарством на логістичному підприємстві.
- Планування інформаційних потоків підприємства (уникнення дублювання, вибір інформаційної системи, ЕОД…).
- Організація управління якістю послуг в логістичних центрах
- Оцінювання конкурентоспроможності логістичного центру.
- Управління асортиментною політикою логістичного центру.
- Сегментація ринку та вибір цільового сегмента для логістичного центру.
- Управління ефективністю діяльності підрозділу логістичного центру.
- Планування підвищення виробничої потужності підрозділу логістичного центру.
- Підвищення ефективності операційної діяльності підрозділу логістичного центру.
- Контролювання якості системи доставки вантажів.
- Логістичний підхід до управління транспортною діяльністю на підприємстві.
- Мотивація персоналу в транспортно-експедиторській компанії.
- Оптимізація транспортної роботи компанії.
- Організація вантажопереробки спеціальних вантажів.
- Організація взаємодії інтернет-магазину з кур’єрськими службами на принципах логістики.
- Організація віртуальної експедиторської служби в транспортно-експедиторській компанії.
- Організація використання оберненої тари при організації перевезень.
- Організація впровадження корпоративних систем бронювання та відстеження вантажів.
- Організація впровадження оптимізаційних систем при роботі в електронному середовищі (е-вікно, е-документообіг).
- Організація інформаційно-документального забезпечення міжнародних перевезень.
- Організація міжнародного перевезення (перевезень в межах України).
- Організація перевезень з використання унікальної ідентифікації логістичної одиниці.
- Організація системи доставки «від дверей до дверей» («точно в термін») при міжнародних перевезеннях.
- Організація транспортування швидкопсувних (негабаритних/небезпечних/живих/ цінних) вантажів.
- Організація мультимодальних (інтермодальних) перевезень.
- Синхронізація операцій під час організації перевезень.
- Організація логістичного контролінгу на підприємстві.
- Організація закупівельної логістики у ресторанному господарстві.
- Організація служби логістики на сервісному підприємстві.